Sunday, January 20, 2013

# day 1

dear mimiemimote blog,
ak sebenarnya xtaw nk tulis ape. lme jgak ak xupdate blog ni.
ak bru je abes exam.
tersangat laaa lega .. :)
ak tulis kali ni bkn nk cte psal exam.
tp nk cte pasal si die... :)

19 Jan 2013
pg tu g jogging kt empangan..
bukan jogging pon, tp main bola sepak?? pelik kn die suh ak main bola sepak..
of course la ak xreti main.. :) die peluh bnyk sgt.. ak taw die demam lg..
then, die anta ak g pudu.. mse ak naik bas, die xtgu pon.. slalu die akn tgu smpai ak dah duduk kt seat dlm bas. mse tu ak xnaik lg.. ak tgok smpai die naik atas platform.. ak plik jgak, slalu die msti tgu n bye2 ak..
sedih gak time tu.. tp ak taw aritu die xsihat.. 
mlm tu adik die ckp, die g klinik.. die xbwk hp.. ok ak tgu die..
then, ak berani kn diri kol umh die.. mak die penah pesan, ble kol ckp.. 
ak pon ckp la, n bapak die bgtaw die kt hospital.. mse tu, stu je ak bole buat.. doa...
ak solat n doa supaya die cpt smbuh.. then lepas solat, ak dpt kol dr die.. ak hppy sgt die da kua dr hospital.. 

awk, mi xkisah awk nk cakap mi ape pon..
mi taw awk xde niat kn nak ckp bnde tu.. awk, even awk pngil org lain syg pon, mi bole gelak2 lg kn..
mi just bg warning kt awk jgn pnggil org lain syg even mi pon awk xpnggil syg.. 
awk , mi taw msti awk pk mi x care kt awk mcm mne awk care mse mi sakit.
setiap mse mi kol n msj awk.. suh awk mkn ubt, mnum air, jgn keluar..
tp msti awk xperasan sume tu kn.. 

awk, ble jauh awk marah2 mi.. 
tp ble jmpe, mst awk baik dgn mi.. kadang2, mi pon pelik.. knp mi dilayan mcm tu skali..
ble awk nk stg, bru awk akn pngil mi baik2..

awk, hari bru sehari kte xjmpe.. mi kne tgu almost 1 month bru mi bole jmpe awk..
awk, syg la mi mcm mne mi syg awk..


p/s : btol ke BAW ???